BAHAR TEMİZLİĞİNE İÇİNDEN BAŞLA

İLİŞKİLER / Evli misin? Bekar mısın? Lütfen Bir Kendine Bakar mısın...?

Herkes ne kadar evli ya da bekar olduğunu biliyor mu? Çok yerinde bir soru sordum değil mi? Bir dur ve düşün lütfen. Önce derin derin nefesler al. Burundan derin nefes alıp, beş saniye bekleyip, o bekleyişte var olan problemleri o nefese ekleyip, ağızdan dışarı fırlat sıkıntılarını önce. Bir rahatlamış hisset. Kendi ayarlarına döndür kendini. Birileri çekip çeviriyor seni ve herkesi. Bu çekim kuvvetinden önce bir kurtul. Sonra daha sağlıklı düşünebilir modun açıkken, bir sorgula...

-Ben evli miyim?

-Ben bekar mıyım?

-Ben evli kalmak istiyor muyum?

-Ben evlenmek istiyor muyum?

-Ben bekar olmayı seviyor muyum?

-Ben yalnızlıktan korkuyor muyum?

Bunları lütfen sor kendine. Sadece basit sorular değil mi? Ama işte bur sorular, denizin dalgaları gibi. Nasıl ki denizde dalga olunca, dipteki kumlar çıkıyorlar güneşe kadar... Deniz bulanıyor hani. İşte bilincin altı da bu sorular sayesinde, bilincinizin yüzeyine çıkıyor öyle. Daha seçilebilir olur duyguların. Bulanınca sular, netleşiyor algıların.

Danışanlarımla daha çoook çok sorular soruyoruz birlikte. Sonra kendi doğru cevapları fısıldamaya başlıyor ruhuna, belki bir film izlerken ya da durakta araba beklerken...? Havyar yerken de doğru cevaplar gelebilirler, sahnede şarkı söylerken de? Herkesin doğru cevaplara ihtiyacı var. Sen de sadece herkessin. Ve bu seni çok daha kalabalık yapıyor. Bu duygu sana hep iyi gelsin. Kendini başka bir yere koyarsan, kendinle herkes arasında ayrılıklar, böylece de yalnızlıklar başlar. Bırak, herkes içinde kal... Doğada kal, doğalda kal... 

Kimse için evlenme ya da evli kalma. Kimse için mutlu ya da mutsuz olma. Kendini bul ve kendin gibi yaşa. Bugün hayatının kalp köşesine dokunmak istedim harflerimle. Ne zaman istersen beni arayabileceğini biliyorsun... Daha fazla sorular ve daha fazla doğrular için....

Sevgilerimle....

                                                                                                         Uzman Koç Arzu Çorluluoğlu Bakır

                                                                                                                   GSM:05331633792

Yorumlar